reklama

8my január

Dnes len toľko, na úvod... aby som vás nezavalila hneď na začiatku priveľkým množstvom písmeniek...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Je tu nový rok… zas… rýchlo, ale všetci sme vedeli (čakali) že to príde… A preto, niektorí z nás už dopredu hľadali a premýšľali nad tým, čo by chceli za týchto 365 zlepšiť, zmeniť, začať, či ukončiť. Ja som si povedala, že sa znova začnem venovať niečomu, čo ma baví, pretože zbytočne veľa času trávim len tak “podaromnici.”A tak som tu…

Dnes, 8meho januára, pondelok, ako vždy – katastrofa. Ranné nestíhačky, hoci človek vstane o hodinu skôr, v práci sa nedarí, večer na mňa čaká ešte plno povinností… to je život. Môj. Možno chaotický, možno nudný, no snažím sa žiť najlepšie ako viem. A som aká som… Hoci sa vo svete denne dejú hrozné veci, ktorých sa v mnohých prípadov dopúšťajú nešťastní a frustrovaní ľudia dokonca na svojich najbližších, ja stále verím. Verím v dobro, ktoré tu niekde je, hoci sa občas môže zdať, že sa stratilo, stále ho môžeme nájsť, ale najmä šíriť. Začnime od seba… Stačí maličkosť, pozdraviť šoféra autobusu, či tetu pokladníčku v obchode, uvariť čaj pre kolegu, ponúknuť pomoc, kde je potrebná…

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Asi toľko na dnes… Trošku idealistické poňatie reality, no inak to neviem. Teším sa na nový rok, denne milión šancí, ako sa stať lepším. Be kind to one another – E. Degeneres

Radka Trokšiarová

Radka Trokšiarová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Milá, priateľská, veselá... mám rada ľudí a aj napriek všetkému zlému, čo sa deje, verím v dobro... proste klasická Kaja :-) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu